miércoles, 5 de agosto de 2009

Hanoi - Ha Long Bay

Hola! encara contiunem a Hanoi...però la veritat..amb ganes de marxar...
sincerament aquest pais no es el que m'esperava, ni s'assembla gens al que m'havien explicat...tampoc vull desanimar a ningu q estigui planejant venir...però es el que hi ha..els vietnamitas (almenys amb els q he tractat) son uns pirates... t'intenten estafar tota la estona... son maleducats... i si afegim que no parlen angles...doncs la veritat cansa molt el fet d'haver de negociar.ho tot..o esta revisant tot el que et cobren...
Bueno, coses que m'agradin, dons ho mostra la foto: hi ha PA!!! i esta força bo... de fet per esmorzar et serveixen pa amb un ou ferrat-truita , una exquisita mermelada de maduixa i el seu cafe dolç (pq li posen llet condensada)




Als carrers venen de tot i mes... i es costum menjar... jo encara no he menjat...(soc una mica llepafils :P ) pero es que amb la calor que fa determinades olors que sento em fan passar les ganes de menjar.hi jeje l'unic que prenc al carrer es la cervesa...ahir varem provar una per 3.000 dongs...-> 20 centims!



aixo es el llac hoan -kiem... vam passejar laltre dia al vespre... aqui acostumen a venir les parelletes ;) i la gent a fer exercici... es un dels llocs per visitar a hanoi dins del casc antic de la ciutat. Dema anirem al mausoleo de Ho chi min i al temple de la literatura ...



I aqui tenim les muntanyes de BOLA DE DRAC!!!! aixo es a la Bahia de Ha long... es un parais... llastima que aquesta gent no li sap treure'n el profit... (qui vulgui saber pq q mho pregunti )





















Vam passar 2 dies i una nit en un vaixell (com el de la foto anterior ;veig que se m''ha oblidat penjar una foto )... la nit va ser super maca...ja que vam dormir a la coberta del vaixell tots 3 amb una parella de catalans... va estar super xulu pq vam pujar els sofas i coixins a la coberta i s'hi estava de conya! ens vam despertar al clarejar cap a les 5.30 del mati...
Les fotos que penjo son del capvespre... pq les del mati no eren tan maques com aquestes ;)


















I aqui jo amb una vietnamieta molt simpatica! venia geladets de coco.... quan me'l vaig acabar ..la dona em mirava mentre es tocava la panxa... jo entenia que si volia un altre...i li deia no no i es veu que em volia ensenyar que ella porta 4 manigues de roba..mentre que una alemanya que tenia al davant anava en bikini de la calor que feia! la veritat q no entenc com no es moria de calor... estic passant la calor mes gran de la meva vida!!!! deu haver com un 90% o mes d'humitat...


Com ja he dit abans , avui encara estem a Hanoi...pero demà ja marxem en bus cap a Hoi An , ciutat coneguda pq et van els trajes a mida... i tambe hi ha una platja... esperem que mes cap al sud la gent sigui mes humil i agradable i torni a ilusionar.me en aquest viatge :) creuem els dits!
despres de Hoi An anirem cap al Sud de Laos , de Laos tothom ens ha parlat molt i molt be, algu de vosaltres hi ha estat??
bueno, espero que aneu comentant.me que em fa molta ilusio!!!
Nat









9 comentarios:

  1. Nenaaa, tot això és guapissim!! jejeje Deu haver estat una bona experiència lo del vaixell eh!! :) Continua disfrutant del viatge! Petonets!

    ResponderEliminar
  2. "I aqui tenim les muntanyes de BOLA DE DRAC!!!! aixo es a la Bahia de Ha long... es un parais... llastima que aquesta gent no li sap treure'n el profit... (qui vulgui saber pq q mho pregunti )"

    pues eso, porque? ya me lo dirás, aunque imagino el porque, valga la redundancia, aunque por suerte o por desgracia para ellos según se mire.

    saludos desde Occidente

    ResponderEliminar
  3. veo que le estas sacando rentabilidad a tu nueva cámara xDD

    precioso el paisaje (y preciosa tu)

    y la señora de los helados vendía algo? por que con tanta ropa se los comería ella para no morirse de calor, no?

    ResponderEliminar
  4. Hi guapes!! q bé!! very fantastic les fotos!! segur q la gent is diferent en el proper lloc q visiteu!! nomès de llegir em fa venir calor!!,uff! quantes manigues, mare meva!! però esto q eh!!. A continuar experimetant.. i seguir gaudint de les novetats d'aquest mega-viatge!!.
    Abraçada & kisses per tots!

    ResponderEliminar
  5. Perdona!! soc el tito!!! jeje, no soc anonimo!

    ResponderEliminar
  6. MaRtA - marta_al177 de agosto de 2009, 10:24

    Wapiiiiiiii, kin gran viatge !! m'agrada molt podre anarte seguint i veient les fotos i llegint els comentaris q vas fent, i saber k estàs genial !! Espero veure't a la tornada !! Segueix disfrutant ! i...pensa q aqui tb fa mooooolta calooooooor ;) !! 1 petonet mestre !!!!!

    ResponderEliminar
  7. esteve mireia i jan8 de agosto de 2009, 0:13

    ei nena q guapo , quinas fotos mes genials i als comentaris son molt divertits. ale a disfrutar i passar- lo molb be
    molts petons de la mireia esteve i jan

    ResponderEliminar
  8. hola wuapissimes!!!son una super fan vostres!!!
    disfruteu molt !!! m`encanta la foto de llit amb el 4 milions!!! jejejeje!!es bonisima

    ResponderEliminar
  9. Hey !!!

    Ja veig que t'ho passes bé. Llàstima això que dius de la gent de Hanoi... Tot i això, si algun dia puc m'agradaria acostar-me per aqui...

    Doncs res, que jo en un parell de dies marxo cap al nord d'Europa...........

    Espero que vagi molt bé la resta del viatge !!!

    Petons !!!


    o

    ResponderEliminar

helenacortina@hotmail.com, mariancortina@hotmail.com, angelsalas2@hotmail.com, perez_bcn84@hotmail.com, dsop206@hotmail.com