miércoles, 19 de agosto de 2009

penultima parada...Luang Prabang...

feia dies que no escrivia.... a Laos no hem tingut wifi a les guest houses.... i la conexio generalment va lenta...

ara estem a Vang Vieng...una mena de Lloret de Mar a Laos... on la atraccio maxima es l-anomenat TUBING... es a dir, baixar pel riu amb un flotador rollo neumatic mentre vas fent parades a les barres a la bora del riu... la gent pilla unes borratxeres impresionants...

nosaltres hem optat per anar a una piscineta amb unes vistes impresionants dun hotel de luxe! i despres apalancar.nos a un bareto rollo chill out on nomes emitien FRIENDS!

dema al mati partim cap a Luang Prabang... 7 hores mes de bus.... x sort el meu ultim trajecte en bus.... ja explicare les histories q ens han passat anant en bus ...jeje

i el dilluns arribo a bcn...ja en tinc ganes eh :) ah... fare parada a bangkok...si algu necessita algo...q mho digui... q alla hi ha de tot... Tito...si vols ferte un carnet de conduir fals...ja saps :P

apa!

adeusiauuu!

3 comentarios:

  1. hola nenes!! que tal !! jo si que vull que hem portis una pila de coses!!! jejejeje quand arrives a bcn??? aquin h???

    un peto !!!

    ResponderEliminar
  2. Hola guapa!!, q bé! el dimecres o quan tu vulguis ens veiem! Doncs si, vull el carnet fals!! jaja!!, ja el tinc!! oee!! q tinguis una molt feliç tornada, compra moltes coses!! to a 2€!!. Una abraçada molt forta!!!tito!

    ResponderEliminar
  3. Nena!!! k tal???? kina enveja q fas ehh!!!
    Bueno, ja m'explicaràs com t'ha anat tot!!! I veurem fotos no!!
    Estaràs aki per la festa major oi???? Doncs, ja em diràs quan arribes i kdem !!!
    un petonet!!!

    ResponderEliminar

helenacortina@hotmail.com, mariancortina@hotmail.com, angelsalas2@hotmail.com, perez_bcn84@hotmail.com, dsop206@hotmail.com